.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جريان مرجعيت را فداي سياسي بازي نكنيد
نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري با محكوم كردن اظهارا نظر برخي درباره مراجع و روحانيت گفت: جريان مرجعيت را فداي سياسي بازي و حزب بازي نكنيد...
جريان مرجعيت را فداي سياسي بازي نكنيد

نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري با محكوم كردن اظهارا نظر برخي درباره مراجع و روحانيت گفت: جريان مرجعيت را فداي سياسي بازي و حزب بازي نكنيد.

به گزارش خبرنگار
شمال نیوز ، آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري در خطبه هاي عبادي سياسي اين هفته نماز جمعه ساري، مراجع تقليد و روحانيت را پشتوانه نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: افراد نبايد با اظهار نظرهاي نادرست جريان مرجعيت را فداي سياسي بازي و حزب بازي خودشان كنند.

وي با تاكيد بر اينكه جسارت به مراجع و روحانيت درست نيست، خاطر نشان كرد: نبايد با اين گونه اظهار نظرهاي واهي، حريم شكني در كشور باب شود.

خطيب جمعه ساري با بيان اينكه همه بايد مراقب سخنراني ها و گفته هاي خود باشند، تصريح كرد: دشمنان و كينه توزان نظام جمهوري اسلامي ايران از اين گونه اظهارات سوء استفاده مي كنند.

نماينده ولي فقيه در استان مازندران، پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را مديون راهنمايي و هدايت علما و مراجع تقليد دانست و تصريح كرد: علما و روحانيت همواره پشتوانه نظام بوده و خواهند بود.

آيت الله طبرسي در بخشي ديگر از سخنان خود ماه رمضان را ماه خوبي ها و زدودن قلوب از ناپاكي ها دانست گفت: همه بايد در اين ماه پيرامون دو محور دعوت به خدا و ارتباط قلوب با ولي خدا سخن بگوييم.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به برخي دروغ پردازي ها در باب امام زمان (عج) از سوي برخي افراد سود جو گفت: مبلغان در ماه مبارك رمضان جوانان را بيشتر با مساله مهدويت و انتظار آشنا کنند.

وي با تاكيد بر اينكه مردم بايد عقايد خود را با علما و روحانيان در ميان بگذارند، تصريح كرد: مردم از علما ور وحانيان براي نگهداري دين خود بهره گيرند.

آيت الله طبرسي قرآن را كتابي براي هدايت بشر دانست و بيان داشت: مردم در ماه مبارك رمضان بيشتر از مفاهيم قرآني استفاده كنند.

خطيب جمعه ساري همچنين به سخنراني اخير مقام معظم رهبري در جمع كارگزاران نظام اشاره كرد و افزود: سخنان ايشان بهترين راهنما براي مسئولان نظام است.

نماينده ولي فقيه در استان مازندران با تاكيد بر دستگيري از افراد مستمند و مستضعف در ماه مبارك رمضان تصريح كرد: اكرام ايتام يكي از برجسته ترين خصوصيات ائمه اطهار بوده است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.